Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv

Gud vad jag älskar denna värme!!! :D

Gått på stan idag från klockan 11 till 14 och letat klänning och skor, fy vad det är svårt.. Tror att jag har varit inne i alla klädaffärer i hela stan nu, och ändå inte hittat den perfekta, de perfekta skorna va väldigt svårt det med. Fast jag hittade en klänning på Vila och ett par skor på DinSko, får se om jag köper det. :) blir lite mkt pengar dock, fast säg något som inte kostar?
Köpte mig ett par solisar idag i alla fall, har inte haft solglasögon sen jag var liten, så det va väldigt ovant, men det ska nog gå bra. ;)









Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Klänningar är svårt!!!

2009-06-01 @ 21:11:14
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Pascal

du kan alltid va dig själv :)

2009-06-14 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0