2 dagar kvar

Nu ni är det snart sommarlov på riktigt! :D

I morgon har vi kemi, där vi får reda på ett prov som vi gjort, sen har vi matte efter lunch, och samtidigt är det SÄG-Festivalen. sen på måndag har jag bild i tre timmar, fast förhoppningsvis kortare, sen slutar jag. Tisdag, ledig hela dagen detsamma med onsdag och torsdag eftersom då är det studenten, då jag ska titta när min älskling går ur. Sen på fredagen slutar jag! :D

Alltså 2 DAGAR KVAR I SKOLAN!!!

Just nu ligger jag i Pers soffa och ska sedan till speedwaybanan för att jobba... kan ju inte säga att jag är så pepp på det, det är ju så tråkigt väder ute.. Men ni kan gärna komma och titta, det är gratis! börjar klockan 19.00 på Kalvholmen.

Nej nu ska jag vända mig om och pussa på min Per som jag tror sover. :P

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

JA :D

Vad gulligt :)

2009-06-04 @ 20:52:53
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0