Tårtan godkänd

Nu är Pers dag slut..
Tårtan blev godkänd av Per och hans bröder, även av hans kompis. Fast jag tyckte tyvärr att den blev lite, lite för torr, men tårtan är nog godare i morgon när den fått dra åt sig all vätska.
I present av mig fick han en deo av märket Armani, sen fick han även strumpor. Lite tråkiga presenter att ge bort, även tråkiga att få, fast han behövde det.

Sen nu i kväll när Per var hos en kompis tittade jag på en blogg där hon lägger upp "dagens smink", riktigt duktig är hon. Så jag blev så sugen på att sminka mig, vilket jag gjorde.

Bilder på tårtan och sminket kan ni få i morgon.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Han blev nog glad :)

2009-07-27 @ 11:46:34
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0