Speedway på G

Vid klockan 6 ska jag iväg till Kalvholmen, Karlstads Motorstadion. Evelina ska även följa med mig!
Är 500cc tävling, Solkatterna Vs. Getingarna.
Getingarna har åkt så långt som från huvudstaden, Stockholm.
Egentligen så orkar jag inte åka dit, är inte samma sak som det var förut, nu har jag ju varit där så många, många gånger. Har varit inblandad i speedwayen sen typ 6 år tillbaka. Oj, kan det verkligen vara så länge? :O
(Adrian var 9 år när han tog license och nu är han 15 år) jo det stämmer.. Längre än vad jag trodde, inte så konstigt att jag börjat tröttna nu då, eftersom jag är på banan och jobbar nästan varje gång det är 80cc eller 500cc match här på kalvholmen..

Jaja, nu har ni fått reda på en massa onödigt, men är ni intresserade av speedway så kan ni ju kika förbi Kalvholmen innan klockan 19.00 för då börjar det. Dock är det inträde, på 100kr för 18 år och uppåt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Sibbe

Hade varit skoj :D Men jag orkar inte :(

2009-07-23 @ 15:18:47
URL: http://cpsibbe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahahaa, 100 kronor för att se på Speedway? :O Neeee :P

2009-07-23 @ 16:15:06
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0