Ska man följa sina drömmar?

Sen jag hittade den här bloggen, skulle jag kunna tänka mig att sminka mig hela tiden!
Har alltid tyckt att det kan vara roligt att sminka mig, eller andra också för den delen.
Jag älskar ju ögon, och med hjälp av smink syns dom bättre och blir mer framträdande, vilket jag gillar!

Ville ju MakeUp Artist när jag gick på högstadiet, men något gymnasium för detta finns ju självklart inte. Om man inte går frisör vill säga. Så vill man gå MakeUp utbildning får man göra det efter gymnasiet, så då la jag det på hyllan, alla drömmar går inte i uppfyllelse, tyvärr.

Detta fick bli dagens smink.

Målade även naglarna i en röd färg igår.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag kan inte trycka på länken till den bloggen :/ vad är adressen? (a) :)

2009-07-30 @ 18:08:30
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0