Möts vi på Lunar?

Jag har lust att skriva någonting, men vet inte vad, har ju inte gjort något vettigt idag.
Eller jo, jag har rensat datorn från mina saker och lagt in dem på min hårddisk, det va välbehövligt märkte jag.
Hade massor med onödiga saker, speciellt onödiga word dokument. Sparade krypin till Lunarstorm, var en riktig Lunar nörd en gång i tiden. Älskade att göra om och fixa med presentationen, kunde sitta i timmar och bara dola med det. Var det bara jag som var Lunar nörd?

Annars så har jag inte gjort så mkt mer idag, inget nämnvärt i alla fall.

Nu fick jag ner några rader i alla fall, mer än vad jag trodde i alla fall. :)



Kommentarer
Postat av: Sibbe

haha jag var inte det iallafall xD

2009-07-30 @ 18:28:37
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0