Bulleri, bulleri, bock

Nej nu ska det vara slut på detta fina väder... Jag som tyckte att det var så bra, fast kanske blir ännu bättre nu och inte så kvaft som det har varit, alltid något positivt.

Måste ju säga att jag har lite tråkigt just nu, har inget att göra, det regnar ute, åskan var framme så kunde varken titta på tv eller datorn, Per är med sina kompisar, Evelina är i Italien så henne kan jag inte spribga över till, sen är det långt till mina kompisar.. Men så kan det vara, kanske kan vara bra att vara själv lite ibland också, fast det är så tråkigt.



Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Spring till Ulvsby!!!

2009-07-03 @ 22:23:30
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0