Sista matteprovet är gjort!!!!

Åh, äntligen! Idag har jag haft mitt sista matteprov på gymnasiet! Så himla underbart! Bara en redovisningsuppgift kvar i mattekursen, sen är det slut! Klar med Matte D!

Fast provet gick inte så bra.. Det var väldigt svårt! Provet var på 3 kapitel, jag kunde två av de kapitlena hyfsat, medan det tredje kunde jag inte alls. VAd kommer det mest uppgifter om då, jo självklart från det kapitlet jag inte kunde.. Så himla typiskt.. Men men, det är gjort nu i alla fall! :D

Nu är det bara massa andra saker kvar i skolan innan det är jullov.

Onsdag: Ledig! :D
Fredag: Samhällsprov

Måndag: Fotouppgift, tror jag.
Onsdag: Matteuppgiften och lämna in en skriftlig bokrecension
Fredag: JULAVSLUTNING!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0