Min dag

Nu har jag äntligen fått min chokladkaka. ^^ Tvingade min bror att köpa med en chokladkaka åt mig, var så sugen på det. God var den också! Mumms!

Idag började vi lite senare, fast bara 20 min, men ändå. Per sov hos mig så han körde mig till skolan i morse, vilket gjorde att jag fick sova en timme längre i morse. Tack Älskling! ♥

Först tittade vi på spexet, som var väldigt rörigt. Men ändå var den superbra! Twiligtht scenen! (Y) Efter det gick vi till matsalen för att äta mat. Bjöds även på oboy, gottigottit!

Sen var det prov... samhällskunskap.. gick inget vidare, inte för fem öre. Men men.. Jag orkar inte bry mig om det faktiskt, tycker inte om samhäll endå. :) Efter provet åkte jag hem, och här sitter jag fortfarande. ;)

Känner för en myskväll i kväll, med en bra film och godis. Får se om Per går med på det. :)

Nej men nu får jag lugna mig.. Har ju snart ätit upp chokladkakan redan. Men det var gott!


Kommentarer
Postat av: sara

Haha eller hur, Twilight-scenen ägde :D

2009-12-12 @ 00:07:53
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0