En dag kvar!

Idag har jag fått sova lite mer, så idag blir det inget negativt! :P

Igår skulle jag ju som sagt till friskis för att träna. Men i stället åkte jag in till stan med Matilda lite senare. Började på McDonalds, sedan gick vi vidare för att köpa de sista klappana. Efter en stund kom vi på att vi skulle åka till Bergvik, så det gjorde vi. Matilda shoppade loss och jag gick snällt bredvid, varmt var det också! Sen gick vi vidare till IKEA för att shoppa ännu mer. Fast först köpte vi oss en varsin glass och lite dricka, så vi satt och fikade innan vi gick in. ^^

Sen gick vi igenom hela IKEA, jag köpte mig ett par ramar som ska ges bort i julklapp. Så nu är jag klar med varenda julklapp, härligt! Nu ska de bara slås in.

Idag kommer att bli den tradtionella städdagen för mig. Ska göra mitt rum strålande fint. Kan behövas. Tänkte plocka undan en massa kläder, dammtorka, dammsuga, våttorka och ja, allt!

GOD JUL PÅ ER ALLA!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Stan/Bergvik var trevligt :) <3

2009-12-23 @ 13:58:57
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0