Klapprna är nu klädda!

Jag har tråkigt, vet inte vad jag ska hitta på.. Per är i Vemdalen också, är borta en vecka.. Det är synd om mig. :P

Jag har fortfarande inte fattat att det är jul om bara några dagar och nyår om drygt en vecka. Vad ska man hitta på, på nyår då? De flesta är ju någon annanstans, så vi blir väl 4-5 st som kommer att fira. Vi får väl våldgästa någon fest någonstans. Dit Per ska kanske. ;) Nej, det får jag nog inte.. Men vi får försöka att bryta oss in någonstans. Så bli inte rädda om det är 4-5 tjejer som kommer in helt oanmälda. ;)

Nu har jag slagit in alla julklappar med papper, snören och etiketter. Nu har jag bara några få klappar kvar att köpa. Vet redan vad det ska bli, så det är bara att åka dit.

Mina klappar än så länge :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0