Andra advent

Och vad gör då jag denna mysiga dag? Jo jag sitter och pluggar matte, och är trött som en idiot!
Inte roligt, inte roligt...

Gårdagen var väldigt trevlig! Blev dock lite trött i slutet, så för att inte somna på golvet hos Johanna, så städade jag upp efter oss. Tyckte att jag kunde vara lite snäll och göra någonting nyttigt. ^^ Sedan åkte jag hem, fick skjuts av Oscar, hemma hos mig stod Per utanför och väntade på mig.

Vaknade i morse med en snarkande Per bredvid mig. Varmt var det också, han är ju som ett element inställt på för hög värme! :O Jag slipper att frysa i alla fall. ^^

Nej nu måste jag plugga vidare, min paus har redan blivit längre än vad jag tänkte mig.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var trevligt igår och väldigt snällt att du städade! :) <3

Matte!!!!!!!!

2009-12-06 @ 20:22:07
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0