3 Dagar Kvar!

Nu är det bara 3 dagar kvar till jul, kan ni förstå det? Det gör inte jag, så fort som det har gått i år tror jag inte jag har varit med om. Men det ser ut som att vi får en vit jul i år i alla fall, det är mysigt. ♥

Sitter hemma ensam just nu, dock har jag två katter som skriker ikapp.. Ett väldigt jamande och skrikande är det.

Det är tänkt att jag ska till friskis och träna lite, men vi får se. Har ju fortfarande en förkylning, kroppen vill inte kännas som jag vill.. Så kanske ska avstå träningen.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, inte träna!! Kan vi inte hitta på något annat? :D Eller typ imorgon iallafall? :) <3

2009-12-21 @ 13:33:55
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0