Sista natten med gänget

Nu har sista natten här hemma hos Krutow gått, kommer nästan att bli lite tråkigt att åka här ifrån. Har ju varit så skönt att få klara sig själv nu några dagar. Hade gärna stannat några dagar till, men kanske skulle tillbaka någon helg i september, vi får se.
Vaknade till i morse igen av att Krutte kom fram till oss och spann högt och ljudligt och smekte sitt mjuka ansikte i våra ansikten. Men sen tröttnade han och la sig igen, fick då sova till typ 9, sen somnade han ännu en gång till, på min bröstkorg med huvudet lutat mot min hals, väldigt mysigt, även jag somnade då av hans spinnandeljud.
Sen har vi ätit "hotell frukost" hela dagen, eller ja, någon timme ni alla fall.
Sen kom det en söt liten pojke hit och sa till oss att grannflickan hade varit dum mot honom, sen hörde jag inte så mkt mer vad han så, han va tydligen 3 år, så han pratade inte så jätte bra. :)
Nu har både jag och Tilda duschat, tror även Tilda sminkar sig nu, tyckte precis att jag hörde hur hon rotade i sminkväskan.


Frukosten




Kommentarer
Postat av: Jessica

Verkar som ni haft en bra helg.. Tack för hjälpen.. Kram Kussen

2009-08-16 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0