Tips promenix

Klockan 10 i morse var det på med skorna, åka iväg till Kilene för en tipspromenad med pappa. Skulle ha gått 5km men den hade inga frågor idag, så det fick bli 2.5 km i stället. Frågorna handlade om Kyrkan, vilket jag inte kunde någonting om. Fast pappa kunde dock lite mer, så det slutade med 8/12 rätt.

Sedan var det hem, byta skor och åka iväg till stugan med pappa, farmor och farfar. De skulle ordna inför vintern, städa i ordning lite och så. Medan vi var där fotade jag vattnets alla vågor undertiden som då ordnade.

Nu håller pappa på med maten, så ska strax äta. Sedan i kväll ska jag va med Per, förhoppningsvis bio, men antar att det bara blir en film hemma i stället. Men det är mysigt det med!

Imorgon börjar skolan igen, konstigt nog så ser jag fram emot det denna gång(?!), eller i alla fall eftermiddagen. Då blir det hem till Johannas lägenhet, laga mat, sedan baka till projektarbetet och även försöka att hinna med att läsa lite körkorts teori, sen är det tillbaka till skolan för en sista lektion, nämligen foto. Hoppas att det blir en givande kurs! Dock slutar jag denna dag 19.00, fast egentligen så gör inte det mig någonting.


Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas det blir bra :)

2009-08-30 @ 16:14:32
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

Jag vill ha kakor! :D

2009-08-31 @ 11:59:47
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0