Tillbaka till rutinerna

Usch, nu jag inne på sista timmarna innan jag sitter vid skolbänken igen. Kan väl inte säga att jag längtar, kan gärna ha några veckor till, med bra väder! Men ändå på något vis så tycker jag inte att det är så farligt, skönt att få tillbaka rutinerna, roligt att träffa folk och att dagarna inte blir tomma och meningslösa. Men att sitta och glo i en tråkig fysikbok, men en gapande lärare som aldrig, och då menar jag aldrig, kan vara tyst, det ser jag verkligen inte fram emot! Men en till sak jag ser fram till, det är att det är sista året på gymnasiet, ska vara riktigt skönt har jag hört flera säga, hoppas de har rätt!

Var och fotade Per förut när han seglade förbi här på tynäs, jag och mamma åkte dit.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Skola (Y) ;)

2009-08-20 @ 17:40:02
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

blää inte skola :(

2009-08-20 @ 21:23:40
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0