Svininfluensan nästa

Känner mig sjuk, har väl fått svininfluensan nu, jag som varit så skeptisk mot det. Nejdå, det är säkert bara en helt vanlig förkylning. Tänk att jag alltid ska bli sjuk precis i skolstarten, anledningen är väl säkert att jag sover mindre, får ju sämre immunförsvar då har jag hört.
Får väl hoppas att det går över snart. För förkyld är aldrig roligt att vara...

Får se vad som ska hända idag då, antaglingen ingenting, eftersom jag inte mår prima. Men trodde att jag skulle få följa med Per till Tynäs och titta på en seglingstävling, men han hann inte med att hämta mig eftersom han va tvungen att byta bil och skit... Jaja..

Hoppas att ni får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du blir frisk snart! :D

2009-08-23 @ 11:49:05
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0