Svårt att bestämma mig

I kväll blir det till att åka iväg till speedwaybanan.
Solkatterna VS. Griparna
. Tar med kameran så kanske jag kan skjuta några kort, beror på hur mkt jag har att göra i kaffeterian, så kanske ni kan få se något kort. Kanske finns någon speedwayintresserad bland mina läsare, det vet man aldrig. Så är det någon som är intresserad av tävlingen idag så är den klockan 19:00 på kalvholmen i K-D, antar att det är inträde, < 18 år - GRATIS, Vuxen - 100 kr, Pensionär - 80 kr, tror att det är så i alla fall, är inte säker på åldersgränsen till gratis. :)

Vad kan man hitta på annars idag då? Måla skulle vara kul, men har ingen målarduk att måla på, kan ju teckna med blyerts annars, fast jag känner för att kladda lite med acrylfärg. Så svårt det kan vara då.. Blir nog inget av det antar jag.


Kommentarer
Postat av: Sibbe

Jag vill på speedway någon gång :D men det blir fan aldrig av....

2009-08-16 @ 18:09:19
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0