Stört Skön Alltså!

Medan Per lekte på universitetet, tog jag och pappa bilen och åkte iväg till älven i Skoghall för att fota. Efter en stund kom det en räv fram till oss, han va inte skygg för fem öre. Inte det minsta. Han sprang runt mig och pappa, stod framför oss, kissade och rullade sig så gulligt i det. Jag och pappa pratade gick runt, men inte en enda reaktion av att han hade hört eller sett oss fick vi av honom, vi till och med visslade på honom, men nej, inte en reaktion. Vi funderade nästan på om han va både blind och döv, men senare såg vi att han spanade efter en sork eller liknande, så varken blind eller döv kan han ha varit då. Sen sprang han iväg som om ingenting hade hänt. Stört skön räv vill jag lova, fin va han också, ingen skabbräv som är smal som en pinne här inte. Väldigt rolig att fota!

Men bilder får ni när vi lyckats formatera om datorn så att jag kan installera om PhotoShop, eftersom det går INTE att installera i det här läget, vilket jag blir galen på! PhotoShop är väldigt saknat här faktiskt!


Kommentarer
Postat av: sara

haha vilken tur du har då, kommer en sån räv när du är ute å fotar! =)

2009-08-25 @ 16:28:27
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Matilda

(Y)

hoppas datorn vill funka igen!!

2009-08-25 @ 19:36:11
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

rävar är fina djur, ser fram emot bilderna (:

2009-08-28 @ 17:46:25
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0