Ont överallt!

Nu har vi varit ute på vårat äventyr, 10 glada själar har tältat ute på en ö här på hammarö.
Fint väder med massa sol och bad, det är precis så det ska vara!
Just nu har jag träningsvärk i alla muskler i hela kroppen tror jag, speciellt i axlarna!
Så detta är tydligen något som behövs göras ofta, för att bygga upp lite muskler.

Är även hur trött som helst, och saknar Per som en idiot! Inte fått träffa han sen i onsdags och får nog inte träffa honom förens i morgon kväll.. Vet att ni inte tycker att det är mkt, men det gör jag, eftersom jag träffar honom varje dag annars.
Men men, det är väll nyttigt att vara ifrån varandra ett tag, fast inget jag gillar!

Och eftersom jag är trött så orkar jag inte redigera bilderna från ön än, men jag lovar, ni ska få se dom!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har faktiskt inte ont nånstans :) inte än ialllafall... :P Jo, jag förstår att du tycker att det är mycket...!! Men ön var trevlig :D <3

2009-08-07 @ 19:48:33
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

höhö träningsvärk :D

2009-08-11 @ 16:54:28
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0