Konfigurationen är felaktig, tack så mycket!

Varför ska datorer jämt krångla?

Nu har dator gjort så att varken PhotoShop eller MSN fungerar, är säkert fler program den har raderat....
Så himla typiskt! Skulle ju behöva PhotoShop nu om jag ska redigera bilder som jag ska förstora upp, och MSN behöver man alltid! Fast vi har ju iofs den extremt gamla versonen av MSN, så jag kan ju chatta i alla fall, men ändå!
Vill ha en fungerande datorn som inte äter upp de program vi vill använda!

Smsar med grannen som är lite av ett dataproffs, eller ja, han är väldigt duktig på sin sak i alla fall. Så han försöker att guida mig genom det här, men han tror att det skulle kunna vara fel på datorn eftersom den gör som den gör... Så vi får väl se om datorn vill rycka upp sig eller om den helst vill bli utkastat genom fönstret.

Ska iväg och åka båtbuss sen vi halv 6, så min dag är inte helt förstörd! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Datorer... Min ville inte starta igår, fast sen ville den det :) båtbuss<3

2009-08-18 @ 14:02:55
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0