Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Gud vad jag är trött!
men jag ska sova hos Per, men han hämtar inte mig förens klockan 12, jag lovar, jag kommer att somna här i soffan innan det.. Men vad gör man inte för att få träffa sin älskling, okej då, jag kanske är lite överdriven, men det skiter jag i.

Har varit på våxnäs idag med Moster Ulla och mormor, vi "lättade på plånboken" som Ulla så fint sa, i affären Art center. Jag köpte mig 3 målar dukar, en stor, 30x40 och två små, ja vad kan de va, 15x15 kanske? Så nu ni ska jag börja måla lite, får se vad det blir för motiv, har inte riktigt bestömt det än.. ska kanske göra så att alla tre tavlor blir en tillsammans när man hänger upp dem, eller om jag ska måla tavlorna enskilt. Kanske målar ett hus på den stora, eller en fin solnedgång, eller en blomma, eller en fjäril, eller ja, vad som helst. Tänkte måla av något av det jag fotat, så ja, jag har några tusen bilder att välja mellan.. Men men, något kommer jag nog på. :) Kanske att ni kan få se resultatet senare om det nu blir färdigt.

Det ska även vara konstrunda här på hammarö, så jag funderar på om jag ska vara med med några av mina fotografier. I så fall får jag köpa ramar och beställa förstoringar på några fotografier. Ska även försök att sälja tavlorna för någon hundring, kanske kan täna lite på det, eller så går jag back, det märks då det, men det skulle ju vara lite roligt om det gick bra.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så duktig så det kommer gå bra :D <3

2009-08-17 @ 23:31:41
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: sara

ja, det går säkert bra. kul! :)

2009-08-17 @ 23:43:28
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0