För första gången

I natt va första natten som jag sov helt ensam i huset! Eller ja, alla djuren va ju hemma, så här kan man inte vara helt ensam, men varken mamma, pappa eller Adrian va hemma i alla fall. :P

Känns konstigt att jag aldrig gjort det förut, men pga att vi har så mkt djur, så måste alltid någon vara hemma på nätterna, och ska familjen någon stanns så följer ju jag med självklart, så det har aldrig blivit att jag sovit själv. Men det är ju nyttigt, och bra gick det också.

Idag blir det singstar-kväll med vännerna. Längesen vi sjöng singstar nu, så detta ska bli oerhört roligt! Men innan vi sjunger får vi nog gå och bada någon stanns nu när det är så fint väder! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad bra att det gick bra :) Ja, singstar och bada <3 :D

2009-08-08 @ 12:55:57
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

singstar är kul! :D

2009-08-11 @ 16:54:43
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0