Flitig som en myra

Idag har jag varit flitig som en myra, klippt Ludde, tvättat, vikt hela vårat klädberg och sorterat det i olika korgar. Det hann jag med i förmiddags, duktigt för att vara mig.

Men jaja, idag ska jag hem till min kusin där jag och Matilda ska vara kattvakter nu under helgen. Måste säga att katten har det underligaste namnet jag hört på en katt, Krutow, ska tydligen vara en innebandy eller fotbollsspelare som heter så, eller så va det ishockey, det va i alla fall ett namn från en idrottare.


Daniel Nermark


Oliver "Vispen" Berntzon


Jeremia Thelaus


Daniel Nermark med blå luva i ledning, resten kan jag inte namnen på...


Kan även vara en fin himmel på speedwaybanan.

Tyvärr va det riktigt kallt, höll ju på att frysa ihjäl. Men solkatterna vann i alla fall, 55-41.


Kommentarer
Postat av: Moster Ulla

Hej lilla gumman ,jag är nu inne på din blogg och kollar den ser bra ut

2009-08-18 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0