En krydda av varje

Vill formatera datorn NU, vill ha PhotoShop NU!
Förlåt, känner att jag tjatar lite grann om det, förlåt... Men PS är väldigt saknat här hemma hos mig!

Nog om det, i morgon har jag sovmorgon! :D
Börjar 12.15, fast inget att hurra över, eftersom bussen går 10.44... Är då framme i stan 11.20, inte roligt! Så, jag åker hem till Johanna innan i stället. :D och tar en buss 20 min senare mot skolan, känns mkt bättre! :D

Väl i skolan ska vi ha Samhällskunskap som är är ett nytt ämne för oss, sen svenska och till slut, mitt favvo ämne, matte... eller inte!

Förkylningen börjar sakta men säkert avta nu, väldigt skönt! :D

Oj vad många olika ämnen det blev i detta inlägg, men visste inte vad jag skulle skriva, så det blev lite av varje. ;P


Kommentarer
Postat av: Matilda

Många ämnen är bra! (Y)

2009-08-26 @ 21:58:45
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sibbe

sôvmôra gillar vi :D

2009-08-28 @ 17:25:01
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0