VÅR!

Längesen jag skrev nu, men det blir tyvärr så när jag har en bror som sitter vid datorn 24/7...
Men nu är han på väg till Vetlanda och ska sova borta i natt, så nu är det min tur att ha datorn. :D

Men i alla fall, igår var vi på kalas hos Möller, hon fyllde 18 år 1 april.
Men först var det att springa och leta presenter, det gick väldigt bra faktiskt. Presenterna var fina enligt mig.
Väl hemma hos Johanna åt vi en supergod tårta som Tilda och Fredrik dekorerat så fint! Sen var det presentöppning, tror hon gillade presenterna. Två små ljuslyktor och en större, röda värmeljus som luktade jordgubb, ett läppbalsam+en kondom, en receptbok med bara muffins och kakor i, rosa fina kakformar, örhängen och en chokladkaka, tror inte det va något mer?

Idag ska jag iväg till Sanna, pratade precis med henne i telefonen. Bussen går 17.55 härifrån och jag har tänkt att duscha först, så får nog ta och skynda mig nu!

Plus att det är sol ute! :D Så himla härligt, jag älskar sol!


Här är den snygga tårtan som var supergod! :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Du glömde örhängena ;)

2009-04-04 @ 19:41:56
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Matilda

och det ni fick med läppbalsamet...

2009-04-05 @ 17:28:34
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0