Staden

Idag har jag och min älskling Per varit i stan nu på förmiddagen.
Väldigt trevligt, vi är aldrig på stan men hoppas det kan bli en ändring på det, för det är väldigt trevligt att gå på stan, speciellt att titta på allt folk. xD
Köpte mig en plattång, känns lite onödigt ändå, för jag har ju redan platt hår.. Fast det blir snyggare när det är plattat.
Sen köpte jag en mascara för min var slut, tillsist var vi på sjökvistens och köpte oss en varsin baguette.
En bra start på en fin dag!

Kanske ska slinga håret sen, får se om mamma har tid med mig.
I så fall kanske ni kan få se resultatet senare. ;)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det lät väldigt trevligt :) Men du kan ju locka håret med plattången också ;) <3

2009-04-15 @ 14:22:58
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0