Soligt värre!

Har legat ute på altanen en stund och solat! Hoppas jag blev lite brunare.

Idag är det husdjurs mässan här på hammarö, ska försöka att få med mig Per dit sen. Fast nu jobbar han, och sen kanske han skulle göra något annat, men jag hoppas att han går på husdjurs mässa med mig. ;)

Igår spenderades kvällen hos Johanna Möller. Hjälpte till att tona deras hår lite också, fint blev det.
Kvällen var mycket trevlig och jag fick åka bil med Pascal hem, Pascal övningskörde. Han var duktig.

Nu måste jag komma igång och övningsköra, vill ju ha körkort någon gång, allra helst i år. Men det får vi se hur det blir med. Ska nog försöka att ha en intensivkurs med pappa, om han har tid med mig vill säga.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sibbe

Husdjursmässan som är så trevlig, klart att han vill med!

Körkort är bra o ta :D

2009-04-25 @ 16:16:04
URL: http://cpsibbe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hihihiiii, sol! <3

2009-04-25 @ 21:21:02
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0