Ska jag skratta eller gråta?

Håret blev inte alls bra, ser ut som en tiger som Per uttryckte sig...
Blev riktigt randig uppe på huvudet och bakhuvudet blev bara blont, eller blond och blond, rättare sagt orange.
Så ni får INTE se en bild på det!
Fast nu försöker vi rätta till det med hjälp av mörk hårfärg, mamma har precis gjort en massa mörka slingor där det va som ljusast. Så jag hoppas innerligt att det blir mkt, mkt bättre, annars får jag väl leva med mössa ett tag, eller raka av mig håret.
Vi får väl se. Men jag ångrar det oerhört mkt! Men det är lätt att vara efterklok..

Ska även på fotokurs ikväll, får se om jag vågar åka iväg dit..
Ska väl kanske gå, men mobbad kommer jag att bli, speciellt av han som håller kursen. Han gillar att mobbas, fast mobboffret brukar vara min kusin, men idag blir det nog jag.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sibbe

oflyt... Hoppas det löser sig!

2009-04-16 @ 23:05:08
URL: http://cpsibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0