Rolig solbränna? varför inte?

Idag har solen varit uppe länge, med lite vind.
Vilket betyder att jag har suttit på altanen i flera timmar med uppdragen tröja. ;)
Och det ledde till att jag fick en väldigt fin solbränna av tröjan precis under brösten. xD
Men jag blev i alla fall lite brunare, det syns faktiskt lite i ansiktet och på bröstet.



Just nu sitter jag och väntar på att Per ska komma hit. Han ska få sova här i natt. :)
Och för att jag ska kunna hålla mig vaken tills han kommer dricker jag en massa Cola, men jag tror inte det hjälper på mig..
Ska i alla fall gå och möta honom om sisådär 40 min, blir säkert senare om jag känner Per rätt. ;)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha, jag vill också vara brun!! Jag är mest röd i ansiktet :P

2009-04-13 @ 10:10:57
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bakgrund

2009-04-14 @ 01:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0