Promenix i vårvädret

Idag har det varit härligt väder!
Men det blir ändå att man sitter inne, är inte så jätte roligt att vara ute själv..
Men sen var jag ute och gick en promenix med vovvarna, i hela 40 min, sprang en väldigt liten stund gjorde vi också. ;)
Fast jag fick släpa fram Frasse, så därför blev det inte så länge. :)
Men när jag har varit inne idag har jag faktiskt varit duktig och gjort lite i arken, fast bara lite, har mest tänkt. :)

Nu väntar jag på att Per ska skjutsa sin bror och hans kompisar till stan, sen ska jag hem till honom.
Det var längesen jag var där nu så det ska bli väldigt roligt! :D


Satt även och ritade en liten stund. Ritade av ett hus från datorn som jag hittade.
Ritade inte så noga, så det är lite snett lite här och där. xP

Puss♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag tycker huset är jättecoolt!!!!!!

Men när det är sol ute och man är själv så tar man med datorn och går ut ;)

2009-04-13 @ 10:09:24
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0