Härlig utedag i solen!

Ingen husdjurs mässa idag inte... Får bli i morgon i stället, om inte Per följer med ska jag tvinga mamma.

I stället har jag varit ute och fotat i över 2 timmar själv. Gud vad det var härligt, jag brukar inte vilja åka och göra sådana saker själv, men det var riktigt härligt! :D Först var jag på kyrkogården och firade morfar som skulle fyllt 78 år idag, sen cyklade jag vidare till hammarsudde där det var fullt av blommor! Sen cyklade jag ännu längre bort till vattnet. Helt själv var jag, hörde bara massa härliga fågelkvitter, härligt!

Nu kom Per hit så nu får jag gå så att han inte blir sur på mig..

Bilder kan ni få i morgon om jag kommer åt datorn vill säga. :D

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad mysigt! Du kunde ha cyklat hit :D

2009-04-25 @ 21:20:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0