"En prinsessa i peruk..."

Skulle egentligen ha gjort arkitektur när jag kom hem från skolan. Men det första jag såg när jag kom in i huset var en bok som låg på bordet. En bok som mammas stallkompis skrivit som projektarbete. Boken handlade om 5 år av hennes liv när hon fick reda på att hon hade en tumör i benet, som för ungefär 2 år sedan gjorde att hon var tvungen att amputera benet under knät. I år blir hon 19 år.
Boken var väldigt bra, det fick mig nästan att gråta vid vissa tillfällen och jag har svårt att gråta till böcker.
Den var så fint skriven var även kryddad med lite humor.
Får ni tag på den boken, tveka inte en stund till att läsa den!!

"En prinsessa i peruk..." av Linnéa Ranudd


Fast nu har jag varit duktig och hittat en massa fakta om akustikplattor till arkitekturen. :)
Men innan jag gjorde det var jag tvungen att titta på Rent Hus och sen på Grey's Anatomy. Grey's Anatomy avsnittet var väldigt känslomässigt idag, men det var bra!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg också lite av rent hus och grey's såklart :D

2009-04-29 @ 22:55:49
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0