Dålig uppdatering....

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Det blir så när man har en bror som sitter vid datorn hela tiden, plus att den här veckan har jag fått arbeta med arkitektur de gånger jag fått tag på datorn. Men nu är arbetet klart! :D Ska bara till pappas jobb och plasta in papprena.

Fast jag har ändå inte haft så mycket intressant att berätta från det att jag skrev sist. Tror jag i alla fall inte...
Men men..
Kan väl säga att jag blev godkänd på mitt Matte D prov för någon dag sen. :O Det va något jag inte trodde, eftersom det var inte en enda uppgift som jag kände att jag kunde. Men det va väldigt trevligt!

Sen i morgon är det sista fotokursen... :/ Men det ska väl gå det med.
Nu hade jag inget mer roligt att berätta. :D


Mitt öga som jag redigerade för ett tag sen. ;)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det måste vara mycket redigerat!?!?!!?!?

2009-04-22 @ 19:42:31
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0