Arkitektur är inte roligt för tillfället

Usch jag har en massa arkitektur att göra.. :/ Jag orkar inte, det är ju så mkt att göra plus att jag har knappt börjat.
Sen märkte jag nu att ett av mina papper som jag måste ha, det är borta!

Vi arbetar om hur det såg ut förr  och jämföra det med hur det ser ut nu, med hus och inredning och så, även hur fritiden har ändrats och hygienen osv. Så vi skulle intervjua våra närmaste släktinger. Det pappret som jag har tappat bort är självklart intervjun med farmor och farfar, och det är ju saker jag måste komma ihåg.

Det värsta är att det här arbetet ska vara klart på torsdag och jag är inte färdig alls!


Men våren gillar jag skarpt, har varit ute och gått en stund med Per. Helt underbart skönt är det ute, tänka vad skönt det kommer att vara när sommaren är här! :D Jag längtar ihjäl mig!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag längtar också ihjäl mig!! Åh... sommar :p

2009-04-06 @ 21:15:48
URL: http://sara1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0