Nu blev ni chockade va?

Har fått hotfulla sms från en person som ville att jag skulle visa de 6 bilder som jag hade med på Ö-konstrundan för någon helg sen. Nejdå, hon ville bara att jag skulle lägga ut bilderna. Så visst, varför inte.

Kanske är dags nu, var ju trotts allt typ 4 månader sedan jag skrev sist. Men jag lovar inget. ;)

Här har du bilderna i alla fall Rebecca!





Detta tog lite längre tid än vad jag hade hoppats på, bilderna var ju självklart för stora, så var tvungen att förminska dem. Det tog lite tid! Men ni får två stycken så länge, de två som blev sålda.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Very Nice ! Tack att du la ut dem trots

min hotfullhet ;) hahaha :D



Fototräff nån dag ! <3



Kraaam

2010-09-17 @ 17:19:32
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kul att du uppdaterar! :) Kul att träffa dig idag också!

2010-09-17 @ 23:59:47
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad snygg den med båten var! :)

2010-10-17 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0