Uttråkaaad!

Har ingenting att göra.. Finns nästan ingenting på datorn som man kan titta på, några bloggar och facebook, sen är det slut. Har så himla tråkigt just nu, Per är med sina kompisar och min familj kollar på speedway som jag inte är så sugen att titta på.. Känner mig väldigt uttråkad som ni kanske förstår, så det blir nog ett väldigt tråkigt inlägg detta. Men då har jag någonting att göra en liten stund i alla fall.

I morgon ska jag med pappa, farmor och farfar till bergvik. Får se hur det går denna gång, blir nog att vi fikar bara, farmor orkar nog inte med att gå och kolla igenom alla affärer trots att jag vet att hon så gärna vill. Känns lite jobbigt att se min glada farmor så nere och ledsen hela tiden. Demens är en väldigt elak sjukdom! Fast hon har ju sina roliga stunder i bland i alla fall. Då kan det komma väldigt många roliga kommentarer som gör det hela mycket bättre! :)

Nej nu ska jag kolla om det finns något roligt på datorn som man kan kolla på. :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du kan prata med mig! :D

2010-10-09 @ 22:16:35
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Becca

Inge kul att du har tråkigt :(

Synd att jag också kollade

speedway o att jag inte såg

detta tidigare för då hade du kunnat komma

hit o kolla film ! :D

2010-10-10 @ 00:22:58
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0