Stressen börjar komma!

Just nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska bli ca 12, då ska jag nämligen tvinga med mig Per på en promenad. Det är ju så himla fint väder! Sen är det ju så tråkigt att vara ute själv.

Tycker att snön kan smälta bort nu när det varit så många soldagar. För nu vill jag att våren ska hälsa på oss!

Från det ena till det andra, så börjar jag känna lite panik inför min balklänning. Måste hitta tyg och mönster! Ett tyg hittade jag, dock var det bara 4 m kvar och dessutom så utgår tyget från sortimentet. Så ett nytt tyg måste hittas. Den klänningen som jag väldigt gärna skulle vilja ha, var tydligen för konstig eller för svår för att sy eller vad det va. Så nu funderar jag nästan på att välja en väldigt lätt klänning! Typ en tubklänning fast med axelband av något slag och känske en rosett med långa hängande band under brösten. Men jag vet inte.. Är ju så fruktansvärt svårt!


Typ någonting liknande, fas jag vill självklart ha i någon annan färg och klänningen ska vara lång. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

SoL!!! :D

2010-03-04 @ 13:54:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0