Träning på ingång!

Det är så himla kul när man kommer på saker att göra lite så där snabbt. Chattar med Matilda just nu och vi bestämde oss för att träna snart! :D Känns härligt!

Och promenad som jag skrev om förut blev ju inte riktigt som jag tänkte. Promenad blev det, dock några timmar senare och lite kortare sträcka än vad jag tänkt. Sen tog vi bilen från Per och försökte hitta något fint ställe att fota på. Var lite svårt eftersom Per hade för låga skor och klagade bara över snön. Men fick mig en liten promenad i alla fall. :D

I morgon blir det även jobb för mig igen. Så klockan 9 ska jag befinna mig på Willys!

Snart så fyller jag år också, inte fel inte. ;) Så på söndag slår mina 18år över till 19år. Gud så tiden går fort! Hinner ju inte riktigt med!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Duktig du är! :)

2010-03-04 @ 20:34:57
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0