Nu var det förstört!

Gjorde precis bort mig, inte roligt.. :/
En överraskningsfest ska ju vara en överraskning, dock slutade det med att personen som inte fick veta nu vet litegrann om vad som ska hända. Det var inte helt mitt fel! Den personen som bjöd mig kunde ha skrivit på en gång att den var en överraskningsfest, inte bara att det skulle bli en fest för en viss person. Han kunde även ha gett mig lite mer information om allting. Men men, nu är det redan gjort.. Eftersom jag förstörde lite så kände jag att jag måste vara där. Så i kväll ska jag på fest. :)
Kommer nog att bli roligt, om inte folk är arga på mig. Kommer inte att våga komma dit..

Kommentarer
Postat av: evelina

snygg bloggen blev!! och du vågar gå på fest alex!!:)

2010-03-05 @ 17:17:10
URL: http://evelinamenchini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0