Inte som jag trodde!

Inte var det en överraskningsfest igår inte. Kom dit och var lite finare klädd, kommer in i lägenheten med Malin och Markus där det var tre personer som var vardagligt klädda. Blev bjuden på tårta, chips och dricka. Sen satt vi bara och tittade på tv.. Det var lite drygt. Per var på Blue Moon med en kompis, så jag ville hälsa på honom i stället, visade sig att de hade gått till coffehouse i stället. Fick med mig både Malin och Markus dit, träffade Per och Rickard. Väldigt trevligt faktiskt, var dock väldigt dött där inne.

Jag och Per fick skjuts hem till honom. Så jag sov där och i morse fick jag se till så att han skulle vakna, för idag var det jobb för min Älskling. :) Konstigt nog så vaknade han nästan på en gång, vilket är oerhört ovanligt!

I morgon är det min dag, och jag tycker att tiden går så fort! Kommer nog att få hem en massa släktingar i morgon, i alla fall någon av dom. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var du också ute igår? Då kunde vi träffats och sagt hej!! :D

2010-03-06 @ 13:38:03
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0