Lärorik dag!

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade med min söta Per bredvid mig, tvinga med mig honom ut så att jag kunde fota lite i det fina vädret, dock var det lite kallare än vad det såg ut, så blev inte så många kort.

Sen efter det åkte jag med pappa för att hälsa på farmor, som jag inte gjort på jättelänge. Sist jag såg henne var jättejobbigt.. Hon grät hela tiden och var väldigt arg.. Så har inte klarat av att träffa henne på länge, men tänkte att jag skulle göra det idag ändå. Vilket var skönt att jag gjorde, för idag var det precis tvärtemot, hon var glad och pratade hela tiden om sina djävulstyg som hon gjort när hon var liten. Dock fick vi höra samma berättelser om och om igen, men det gör ingenting. Huvudsaken är att hon mår bra och är glad och skrattar. Det mår jag bra av! Hatar att veta att någon mår dåligt.. (De som inte redan vet så lider min farmor av demens)

Igår befann jag mig i en studio hela dagen med Evelina och två av hennes kompisar. Jag sminkade, Evelina gjorde i ordning håret och tog kort på Anna och Cecilia. Det var väldigt roligt! Några av bilderna kan ni se på Evelinas blogg. :)

Mina bilder från idag:












Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad bra att det gick bättre den här gången :)

Fina kort!!

<3

2010-02-21 @ 21:30:31
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0