Jag klarade det!!

Körkortet är mitt! :D

Var så himla nervös på uppkörningen igår, men det blev bättre bara jag satte mig i bilen. Speciellt eftersom hon jag körde upp med var jättelugn, det smittade nog av sig lite. Sen fick jag köra runt lite i stan och även utanför stan, fick parkera och lite sånt.

När vi kom tillbaka till trafikverket så stod Per där och väntade på mig, det var lite snopet! Men väldigt kul! Sen körde han mig till Rebecca, vågade inte riktigt köra själv och dessutom skulle jag ringa och berätta för mamma och pappa.

Igår kväll tvingade Per mig att jag skulle ta egen bil till honom, vilket jag inte riktigt vågade men gjorde det i alla fall! Idag har jag till och med kört själv till arbetsförmedlingen! Det va inte så farligt som jag trodde, så detta ska gå bra!

I körkortspresent fick jag en jättefin berlock till mitt armband av familjen Skoting! <3


Fram- och baksida på berlocken.

Kommentarer
Postat av: becca

Sa ju att du skulle klara det din knäppis <3. Du e så duktig !! :) Riktigt kul o grattis igen :) Fast jag trodde aldrig något annat än att du skulle klara de ;)

2010-12-14 @ 13:06:02
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0