onödigt prat

Jag och Evelina hade riktigt kul igår när vi fotade, plus att bilderna blev lite kul när vi redigerade.




Lite kuliga blev dom. :)

Sen tyckte Johanna O att jag skulle skriva ett jätte långt inlägg, så att hon har någonting att läsa medan hon är hemma och inte har någonting att göra. Nu är bara frågan, vad ska jag skriva om? Johanna tyckte att jag skulle skriva om andra världskriget. Men vad vet jag om det? Inte mkt alls om jag ska vara ärlig, var nog sjuk den lektionen i skolan. ;) Slutade 45 i alla fall, alltid något. :P Sen var det ju finska vinterkriget samtidigt också, där ifrån vet jag lite mer. Eller i alla fall hur det var att vara där under den perioden, eftersom farmor bodde i helsingfors under den perioden. Hon fick fly hit till Sverige med sina syskon. :)

Nej det här var inte så kul att skriva om, säker inte så intressant att läsa heller antar jag. Bara Johanna blir glad så är jag nöjd. ;P

I morgon blir det skola igen då, två lektioner innan lunch, Matte och Fysik, sen en jätte lång håltimme till 16:30. Under den tiden ska jag Matilda och Johanna M hem till henne och baka en randig sockerkaka som klassen ska bjudas på dan efter. Projektarbetet ni vet? Får se hur det går att göra en randig sockerkaka. Färglad kommer den nog att bli i alla fall, med en massa olika karamellfärger. Klassen kanske inte kommer att vilja smaka på tisdag, det får vi vänta och se det. :)

Nej nu Johanna, nu tycker jag att jag har tjatat på om en massa onödiga saker, men du har i alla fall någonting att läsa nu.


Kommentarer
Postat av: sibbe

haha du fick ihop lite text ändå.

snygga bilder :D

2009-09-13 @ 18:01:19
Postat av: Matilda

Hehe, bilderna var kuliga :P

2009-09-13 @ 19:52:24
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Olle

Tack Alex! :D

2009-09-13 @ 22:19:04
Postat av: sara

haha coola bilder :D

2009-09-13 @ 22:46:53
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Artur

Pinsamt att du blandar ihop Finska vinterkriget med fortsättningskriget;O

2009-09-20 @ 21:10:56
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0