Olga Alexandra är född till att vandra!

Just nu ligger jag i Pers soffa och lyssnar på hans snarkande. Jag orkade inte sova längre, så jag gick upp och satte mig här i stället. Intressant va?

Nej kanske inte. Men igår var jag och Evelina och fotade en stund, skit kul var det. Ni kan få se bilder sen när jag kommer hem, eftersom bilderna inte finns på denna dator. :)

Ska tvinga med mig Per till kilene sen och gå tipspromenad. Tror inte att jag kommer lyckas, men jag hoppas det. Så att vi får komma ut och gå lite. Vilket vi gjorde jätte ofta i början när vi träffades, men har blivit mer sällan nu, eller aldrig rättare sagt, och jag saknar det.. Så idag SKA vi ut och gå vilket han vill eller ej. ;)



Men jag Älskar min Per! ♥





Kommentarer
Postat av: Matilda

Gulligt :)

2009-09-13 @ 15:30:38
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0