Veckan som gått

Ursäkta för den extremt dåliga uppdateringen!
Men som ni kan läsa i inlägget under så har jag haft en hel del prov, bara kemi provet kvar nu, sen är det slut på denna skolan för denna gången! :D

Men om det nu är någon som undrar vad jag mer hunnit med denna vecka förutom att plugga, så ska jag gå igenom det nu lite snabbt. ;)

Idag:
Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, hjälpte Evelina att sminka henne och sen har jag suttis här. :)

Igår, Fredag:

Direkt efter matteprovet åkte jag med Evelina till Interwheel
där de hade in studio! :D Så jag och Evelina fotade och pratade strunt.


Sen när jag kom hem letade jag upp en solfläck på gräsmatten och la mig
på en filt, med kameran i högsta hugg för att fotografera massa vackra
blommor.


Blommor och bin!


Sen åkte jag till stan för att möta dessa coolingar!
Gick och satte oss på bryggan vid sandgrundsudden, oerhört mysigt!
Blev dock lite kallt lite senare så vi vandrade vidare hem till Sanna,
där vi var kvar tills klockan 23.30 för då gick bussen, med mig utanför..
Johanna missade sin buss hon också så vi och Sanna vandrade runt i kalla
karlstad. Tills min älskling var snäll och hämtade oss, skjutsade hem Johanna och sen
åkte vi hem till Per där jag sov kvar.

Torsdag:
Idag var jag ledig från skolan och tanken var att jag skulle och sitta och plugga större delen av dagen, men orkaded inte börja efter ett bra tag.. Sen vid 4 var jag tvungen att åka till Speedwaybanan för att hjälpa till inför och under en 500cc tävling. Såg inte ett enda heat. :O Var i kaffeterian under hela tävlingen och gjorde en massa hamburgare.
Men vann gjorde vi! :D Det går bra för oss Solkatter i år!

Onsdag:
Började skolan sent idag, väldigt trevligt! Då fick jag ligga och nosa Per i nacke en stund, mysigt!
Väl i skolan skulle jag ha muntligt Engelska, som gick förvånadsvärt bra! :O Nästan så att det va roligt.

Tisdag:
Fredrik 18 år! :D

Lördag:

Tidigt på lördagsmorgonen åkte jag iväg till Kalvholmen Motorstadion för
att vara sekreterare för dagens 80cc tävling.
Solkatterna/Indianerna - Västervik/Vargarna - Gnistorna
Vi vann med 40p över Gnistorna med 38p och över Västervik/Vargarna som fick 30p.
Min bror lyckades kamma in 12+1p vilket var duktiga av honom. :)


Efter speedwaytävlingen åkte jag iväg hem till Viktor där vi var ett antal
personer, mycket trevligt! Lite snurriga va nog en och annan av dom. ;P
Natten var lång och trevlig och vi alla stannade kvar över natten.

Fredag:


Fredagskvällen spenderades hos denna snygging, Johanna,
med en massa trevliga människor. Det var även Sibbes 18 årsdag idag! :D


Vi grillade(stekte i stekpannan) hamburgare och satt och snackade om allt och inget.
Sen fick vi den lysande idén att göra skuggfigurer, riktiga proffs blev vi efter ett tag. ;)


Viktor, Fredrik, Alex och Tilda är trötta efter denna långa dag.
Mycket trevlig dag! :D


Nu har ni fått sett hela min vecka! :)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sibbe

Mycket trevligt

2009-05-16 @ 19:21:48
URL: http://cpsibbe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken trevlig vecka :D <3

2009-05-17 @ 17:18:39
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh mitt coola skuggdjur! ;D

2009-05-17 @ 22:32:29
URL: http://sara1991.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vi borde fortsätta med skuggfigurer som underhållning;)De var ytterst vackra:)

2009-06-15 @ 21:32:36
Postat av: Matilda

OKok, ångrar mig lite på förra kommentaren. Vi gjorde ju massa ska saker våren 2009!!!!!!!!! Det var en så trevlig vår. :)

GAHHHHHHHHHHHHHH, det är ju våren 2011 (!!!!!!!!!!) som kommer nu. Nu blir jag lite rädd.... snart är vi ju 50. :S

2011-02-16 @ 19:50:01
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0